Každé zařízení si zaslouží pravidelný servis. Pravidelným servisem předejdete trvalému poškození a zbytečným stresovým situacím. Zároveň tím ušetříte nadbytečné výdaje.
Servisní kontrola se nerovná revizi. Revize se provádí při instalaci nového zařízení, či při kolaudaci. Servis pravidelně.
Pravidelný servis musí provádět proškolený personál daného výrobce. Je tím zaručeno, že si poradí s běžnými závadami a v případě neobvyklých závad má možnost dostat se k informační centrále výrobce a zároveň má možnost nákupu náhradních dílů.
Nejlepším obdobím pro servis topných zařízení je léto, kdy tepelné čerpadlo ani kotel nepracují vůbec nebo méně často a jsou využívány především k ohřevu vody, nikoli k vytápění. V rámci servisu lze také upravit nastavení podle spotřeby a dalších parametrů. Rekuperaci můžete nechat zkontrolovat a vyčistit kdykoliv.
Našim zákazníkům rádi nabídneme hlídání pravidelného servisu.
Pokud máte zájem o servis napište nám na tento e-mail a my se vám ozveme s termínem: servis@pojezdala.cz
Cena zásahu: od 950,- bez DPH + dopravné